+31 619809480 contact@nedertaxi.nl

Klachtenprocedure

Klachtenprocedure NederTaxi

Adres: Pegasus 29, 5482 SV Schijndel
Telefoon: 0619809480
E-mail: daranl2003@yahoo.com
Website: www.taxischijndel.nl/klachten

1. Klacht indienen
Bij NederTaxi streven we ernaar om onze dienstverlening zo goed mogelijk uit te voeren. Mocht u onverhoopt een klacht hebben, dan kunt u deze op de volgende manieren indienen:

– Digitaal: via onze website (https://taxischijndel.nl), of per e-mail naar daranl2003@yahoo.com.
– Per post: NederTaxi, t.a.v. Klachtenafdeling, Pegasus 29, 5482 SV Schijndel.

2. Registratie van de klacht
Zodra wij uw klacht ontvangen, wordt deze geregistreerd in ons klachtenregistratiesysteem. U ontvangt een bevestiging van ontvangst binnen 2 werkdagen, waarin wordt vermeld dat uw klacht in behandeling is genomen.

3. Behandeling van de klacht
Uw klacht wordt door een medewerker van onze klachtenafdeling beoordeeld. Indien nodig wordt er contact met u opgenomen om aanvullende informatie te verkrijgen. De klacht wordt altijd onafhankelijk en zorgvuldig beoordeeld.

4. Termijn afhandeling klacht
Wij streven ernaar om uw klacht binnen maximaal 4 weken volledig af te handelen. U ontvangt binnen deze termijn een schriftelijke of digitale terugkoppeling van ons met de uitkomst en eventuele vervolgacties.

5. Geen kosten voor de klachtenprocedure
Het indienen van een klacht via bovenstaande kanalen is kosteloos. U hoeft geen administratiekosten of verwerkingskosten te betalen.

6. Informatie aan de gemeente
Na de afhandeling van uw klacht, wordt de gemeente binnen drie werkdagen geinformeerd over zowel de klacht als de wijze waarop deze is afgehandeld.

Voor verdere vragen of hulp bij het indienen van uw klacht kunt u contact opnemen via het telefoonnummer +31 06 19 80 94 80.

Powered by themekiller.com